Commissies/vrijwilligers
hattemhockeyheaderv2.jpg
 

Commissies/vrijwilligers

Bestuur
Floris Spin Penningmeester
Wouter Hoogland Secretaris
Saskia Koning Lid
Marike Boskamp Lid
Steven Biester Voorzitter
Commissies
Accommodatiecommissie
Benno van der Griendt Lid
Jan Jacob Patijn Lid
Martin Kerkhof Lid Omschrijving accommodatie werkzaamheden 1. Velden Borstelen, 2 tot 3 keer per jaar; Blad en eikels verwijderen, in de herfst, wekelijks bijvoorkeur op de vrijdag, soms op de zondag ivm heren 1; Sproeien, 1 maal per dag doordeweekse dagen, heel vroeg op de dag in najaar met waterstofperoxide. Dit is via het kastje voor de sproeiers in te stellen Borden schoonmaken, 1 maal per jaar, met hogedrukreiniger op natte dag. 2. Vorst Voor dat de vorst komt de bouten uit de palen van de sproeiers draaien (onderin). 3. Prullenbakken buiten legen wekelijks 4. Tractor We hebben een oude tractor, een toro, die voorzien kan worden van maaidek, blazer of borstel. 5. Grasmaaien Periodiek, in de zomer. 6. Diverse klussen om en rondom het veld, diverse klussen in het clubgebouw. Variërend van het vervangen van een lekke kraan, tot toiletbril, afvoer maar ook kapotte bewegingsmelders, en andere elektra storingen. Batterij vervangen in klok oude scorebord, zomer en wintertijd instellen.
Chris Boosman Lid Omschrijving accommodatie werkzaamheden 1. Velden Borstelen, 2 tot 3 keer per jaar; Blad en eikels verwijderen, in de herfst, wekelijks bijvoorkeur op de vrijdag, soms op de zondag ivm heren 1; Sproeien, 1 maal per dag doordeweekse dagen, heel vroeg op de dag in najaar met waterstofperoxide. Dit is via het kastje voor de sproeiers in te stellen Borden schoonmaken, 1 maal per jaar, met hogedrukreiniger op natte dag. 2. Vorst Voor dat de vorst komt de bouten uit de palen van de sproeiers draaien (onderin). 3. Prullenbakken buiten legen wekelijks 4. Tractor We hebben een oude tractor, een toro, die voorzien kan worden van maaidek, blazer of borstel. 5. Grasmaaien Periodiek, in de zomer. 6. Diverse klussen om en rondom het veld, diverse klussen in het clubgebouw. Variërend van het vervangen van een lekke kraan, tot toiletbril, afvoer maar ook kapotte bewegingsmelders, en andere elektra storingen. Batterij vervangen in klok oude scorebord, zomer en wintertijd instellen.
Beleidscommissie Lange Termijn
Tijl Simons Lid
Jart Sluiter Lid
Marc Burgers Lid
Commissie van Beroep
Gijs Ruijs Lid
Niek Tulp Lid
Kantinecommissie
Monique van der Laan Lid
Aukje Oosterom Lid
Ingrid Lootens Lid
Margreet de Bondt Lid
Rianne Nij Bijvank Lid
Julie Boosman Voorzitter
Ramiro Martina Lid Voorraadbeheerder
Kascommissie
Jart Sluiter Lid
Materiaalcommissie
Gerjen Beltman Lid
PR & Communicatie
Johannes Hoefnagel Lid De social media specialist zet diverse social media kanalen in om items met betrekking tot onze club online te delen. Vind je het leuk om korte stukjes (items) te schrijven en ben je handig met Facebook/Insta/Twitter en eventueel Youtube....help ons dan. Het plaatsen van items kan in overleg de hele week door, vanaf elke willekeurige plek, met telefoon of laptop. Hoe makkelijk is dat? Deze functie kost wekelijks ongeveer een half uur tijd.
Scheidsrechtercommissaris
Arjan Spelt Lid
Eward Marree Lid De scheidsrechterscommissie is verantwoordelijk voor het organiseren en uitvoeren van scheidsrechterszaken. Het indelen van scheidsrechters bij thuiswedstrijden behoort tot je taak, daarnaast het organiseren van de opleiding tot scheidsrechters (dit zijn vooral de B jeugdleden en ouders van jongste jeugdleden). Met deze taken ben je ongeveer 3 keer per jaar een avond bezig en wekelijks ongeveer een kwartier.
Sponsorcommissie
Daphne Brouwer Lid
Josje Slager Lid
Technische Commissie
Hilke van Det Voorzitter
Bas van Eggermont Lid Jongenslijn
Jitske Manders-roepke Lid Jongste Jeugd
Simone Dieters Lid Jongste Jeugd
Xander Schings Lid Jongste Jeugd
Jolijn van den Bosch Lid Jongste Jeugd
Fleur Brölmann Lid Meisjeslijn
Merel Degener Lid Meisjeslijn
Toernooicommissie
Anja Marks Lid
Hans de Graaf Lid
Anna Borggreve Lid Er is plaats voor jeugdleden in de toernooicommissie! Jij kunt het mede mogelijk maken om de leukste toernooien op onze club te organiseren. De toernooicommissie organiseert in augustus het Familietoernooi, in januari het Eikelboomtoernooi en in juni de Minislotdag. Daarnaast bekijkt de toernooicommissie of de organisatie van een A/B/C/D-toernooi opgezet kan worden. Deze functie kost een paar keer per jaar enkele avonden, en natuurlijk de toernooidagen zelf.
Webmaster
Johannes Hoefnagel Lid
Wedstrijdsecretaris
Piet Uffing Lid Als wedstrijdsecretaris plan je de thuiswedstrijden in. Bij vorst bekijk je of de velden bespeelbaar zijn en last je wedstrijden eventueel af. Je onderhoudt contact met de KNHB als er kaarten gegeven zijn. Ook informeer je coaches over de speelgerechtigheid van invallers. Deze functie kost 4x per jaar 2 avonden en wekelijks een uur.
Annet van Rijssen Lid Als wedstrijdsecretaris plan je de thuiswedstrijden in. Bij vorst bekijk je of de velden bespeelbaar zijn en last je wedstrijden eventueel af. Je onderhoudt contact met de KNHB als er kaarten gegeven zijn. Ook informeer je coaches over de speelgerechtigheid van invallers. Deze functie kost 4x per jaar 2 avonden en wekelijks een uur.
Zaalhockeycommissie
Marian Kleinpenning Lid De zaalcommissie is verantwoordelijk voor het coördineren van alle activiteiten voor, tijdens en na de zaalwedstrijden. Als zaalcommissie voer je de richtlijnen gesteld door de KNHB, voor, tijdens en na de wedstrijden uit. Je zorgt dat de juiste formulieren aanwezig zijn, je onderhoudt de contacten met de KNHB, regelt de zaalaccommodatie en voert de uitslagen van de wedstrijden in. Je bent hier ongeveer 3 keer per jaar een dagdeel mee bezig en wekelijks (gedurende zaalseizoen) een half uur.
Marleen Trompetter Lid De zaalcommissie is verantwoordelijk voor het coördineren van alle activiteiten voor, tijdens en na de zaalwedstrijden. Als zaalcommissie voer je de richtlijnen gesteld door de KNHB, voor, tijdens en na de wedstrijden uit. Je zorgt dat de juiste formulieren aanwezig zijn, je onderhoudt de contacten met de KNHB, regelt de zaalaccommodatie en voert de uitslagen van de wedstrijden in. Je bent hier ongeveer 3 keer per jaar een dagdeel mee bezig en wekelijks (gedurende zaalseizoen) een half uur.

Agenda

23-10 Eten op de Club

Contact

Adres
Hazenakker 2
8051 AT HATTEM

Postadres
Postbus 83
8050 AB HATTEM

Twitter